26-600 Radom, ul. Piłsudskiego 13, lok. 1

promo-1.jpg
promo-2.jpg
promo-3.jpg
previous arrow
next arrow

Księga Handlowa

Program umożliwiający prowadzenie ksiąg rachunkowych , według obowiązujących przepisów zawartych w Ustawie o Rachunkowości. DGCS System (dawniej INFOR System) Księga Handlowa to intuicyjne narzędzie, które pomaga w prowadzeniu księgowości średnim i dużym przedsiębiorcom, a także na rozliczanie takich podmiotów w biurach rachunkowych. Księga Handlowa to:

  • elastyczny plan kont, możliwość stworzenia własnego lub korzystanie z gotowego, dostarczanego z programem, elastyczne tworzenie wzorców księgowania (automatów księgowych) oraz wzorców VAT,
  • księgowanie z odwrotnym obciążeniem VAT,
  • swobodne i intuicyjne ujmowanie ewidencji na kontach m. in.: opcja księgowania tylko na syntetyce, a w późniejszym czasie rozksięgowania na analitykach (ewidencja analityczna), wielopoziomowe analityki,
  • zestaw raportów ułatwiających kontrolę zapisów księgowych: raporty dziennika, operacji na kontach, obrotów i sald, potwierdzenia sald, VAT i akcyzy, wydruki poleceń księgowania,
  • intuicyjne i szybkie sporządzanie sprawozdań finansowych, możliwość przenoszenia definicji sprawozdań między firmami, korzystanie z zależności między sprawozdaniami,
  • rozliczanie transakcji zagranicznych – wpisy mogą być wykonywane przez użytkownika w walutach, jak i w PLN,
  • aktualizacja kursów walut ze strony NBP oraz możliwość ręcznej edycji, automatyczne księgowanie różnic kursowych,
  • przejrzysta kontrola płynności finansowej dzięki modułowi rozrachunków, który pozwala na rozliczanie zaległości naszych oraz kontrahentów, obsługę nadpłat, możliwość rozliczania poszczególnych dokumentów oraz globalnie według terminu płatności, tworzenie raportów zaległych należności i zobowiązań, a także kompensat,
  • księgowanie: akcyzy przy stawkach zarówno procentowych i ilościowych, czynności cywilno – prawne, rozliczanie paliwa,
  • przelewy i wyciągi bankowe wraz z importem wyciągów bankowych w formacie plików MT-940 dla Raiffaisen Bank, PKO BP, PKO SA, ING Bank Śląski, Millenium, BOŚ Bank, ESBANK, BZ WBK, Citi Bank, Bre Bank oraz integracja z Bank Connect Passive (Bank BPH), a także generowanie płatności i rozliczanie z zaległościami,
  • automatyczne księgowanie z pozostałych modułów (Magazyn / Fakturowanie, Delegacje, Kadry i Płace, Środki Trwałe),
  • automatyczne księgowanie dokumentów z programów dGCS S.A. (DOS), automatyczne księgowanie z innych systemów: Subiekt (EDI++), KAMSOFT – moduły dodatkowe,
  • dodawanie, edycja i usuwanie wpisu z VAT-em i bez VAT-u, rejestry VAT, sprzedaży i zakupu,
  • wspólny moduł kasy z możliwością prowadzenia wielu kas: KP, KW, raporty kasowe,
  • wspólny moduł rozrachunków pozwalający na kontrolę należności, zobowiązań i płatności,
  • możliwość księgowania tylko na syntetyce i rozksięgowania na analityce,
  • integracja danych z wielu oddziałów dzięki możliwości importu i eksportu dekretów księgowych.
  • obsługa not korygujących, wezwań do zapłaty i not odsetkowych,
  • dowody wewnętrzne, *definiowalne wzorce przeksięgowań służące np. do automatycznego przeksięgowania na wynik, *automatyzacja standardowych czynności,
  • możliwość dostosowania raportów i wydruków do potrzeb użytkownika,
  • import danych z programów DGCS S.A. FiK (DOS).
  • import słowników z pliku Excel

Program zawiera moduły Kadry i Płace do 5 pracowników, Delegacje/Kilometrówkę, Środki Trwałe do 5 środków trwałych oraz e-deklaracje umożliwiające elektroniczne składanie deklaracji. W celu skorzystania z tej funkcji należy posiadać podpis kwalifikowany. Sprawdzone przez nas certyfikaty to:

  • UNIZETO CERTUM,
  • Stowarzyszenie PEMI,
  • POLCERT,
  • Krajowa Izba Rozliczeniowa,
  • Sigillum

Wymagania techniczne:

Minimalne:

  • procesor: 1GHz;
  • pamięć RAM: 1 GB;
  • rozdzielczość ekranu: 1024×768 pkt;
  • wolne miejsce na dysku twardym: >1 GB (zależy od ilości danych);
  • system operacyjny: Windows (od XP), Linux, macOS (od wersji 10.6 – Snow Leopard) lub inny, na którym jest dostępna maszyna wirtualna Javy; serwer bazy danych Firebird w wersji 3.0.x.

Zalecane:

  • procesor: 1.5 GHz;
  • pamięć RAM: 2 GB;
  • min. rozdzielczość ekranu: 1024×768 pkt;
  • wolne miejsce na dysku twardym: >1 GB (zależy od ilości danych);
  • system operacyjny: Windows 7, Linux, macOS (od wersji 10.6 – Snow Leopard) lub inny, na którym jest dostępna maszyna wirtualna Javy;
  • serwer bazy danych Firebird w wersji 3.0.x.
Polityka cookies

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.

Polityka cookies